Thursday, February 3, 2011

Happy CNY to all

Selamat tengahari semua pembaca setia blog ni...tengahari ni aku nak citer sket ngan korang semua pasal Tahun Baru Cina a.k.a CNY hahaha...okey...apa yang korang semua perasan bila munculnya CNY ni??? haaa mesti dah dok terbayang angpau kannn....itu semestinya la ada...bagi kaum cina yang dah berkahwin mesti kena bagi angpau kepada yang belum kahwin..untung la sapa yang belum kawen tu kan...(ada rugi gak x kawen)..apa yang best selain dapat angpau adalah dapat makan buah limau manderin freeeee..memang x terkira la berapa banyak yang kita dapat buah limau ni...kadang-kadang sampai sakit perut makan buah limau ni kan...buah limau manderin ni adalah benda yang wajib ada bila time CNY... Tiap-tiap tahun aku mesti dapat berkotak-kotak buah limau manderin ni...siap boleh bg kat jiran-jiran lg sebab banyak sangat..kalau makan byk sangat boleh menyebabkan batuk plak...so kepada semua blogger yang berbabgsa cina dan seluruh rakyat Malaysia, selamat menyambut tahun baru cina...Gong Xi Fa Chai

2 comments:

ken said...

happy holidays :)

Hazari. said...

wohh, tahun ni macam biase je.. cuti cuti dengan family, makan makan buah limau. hihihi.

happy holiday, :))

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!