Sunday, July 24, 2011

harap ada berita baik

hermm.....harap-harap akan ada berita yang baik la hendaknya esok ni..dok tunggu punya la lama masih tak sampai-sampai lagi surat yang aku tunggu-tunggui ni..

berdebar-debar jugak la kan asyik dok menunggu je ni..ye la mana taknye..aku tak tau lg kat mana aku bakat dicampak ni..utara ke selatan ke sabah ke sarawak ke..haiii...

takpe esok aku akal call sekali lagi mintak dia email surat tu kat aku...tunggu pos lambat sangat la..

2 comments:

khery said...

so dpt mana bro? aku pon baru dpt surat pnmpatan penolong pemeriksa kilang dan jentera ni..
dpt kat sabah..

haidzir84 said...

khery... aku dapat posting kat kelantan..untung ka ko dapat sabah..elaun banyak tuu

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!