Saturday, July 23, 2011

bila nak apung (RV) ni??

bila la nak RV duit dinar ni ye...agak -agak korang la bila?? macam-macam yang aku dengar pasal RV duit dinar iraq ni..ada yang kata paling awal bulan 11 ni..ada yang kata tahun 2012..dan ada yang kata tahun 2013..yang mana satu yang betul pon tak tau la..

tapi walau apa pon aku tetap setia menunggu waktu itu tiba..lambat -lambat pon akan datang juga hari RV yang ditunggu-tunggu tu kan...

korang banyak ke beli dinar iraq ni?? kalo nak tambah lagi koleksi bg tau aku k..aku ada supplyer jual murah..hehe

3 comments:

ZWAN SABRI said...

owh.. br taw pasai RV.. ;)

MySuaraBlog: Dulu Lelaki Tapi Kini Wanita?

Zyash said...

RV tu ape??hehe..

Adwa Kay Baby said...

saya pun beli dinar gak hmm tunggu je la tak sabar rasanyer......

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!