Wednesday, March 30, 2011

VIDEO KASTAM MUSNAHKAN ROKOK RAMPASAN

 
Harini aku kena bertugas kat sebelah rumah aku ja sebab semua urusan nak hancurkan rokok yang dirampas ni akan dijalankan kat sebelah rumah aku ja...dah siap semua persediaan dilakukan, mesin penghancur dah siap sedia dah..

habis je pengarah bagi press steatment apa lagi maka bermula la kerja - kerja memusnahkan rokok-rokok seludup yang belum lulus kastam ni..1 kontena jugak la rokok yang nak dimesin..sekali masuk dalam mesin tu bukan sebatang-sebatang tau...satu kotak besar terus masuk dalam tu....korang tgk la ye

1 comment:

KiD said...

tu diaaa... satu kontena!! hahaha

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!