Saturday, March 9, 2013

pantai best di kelantan

ni nk cite sikit pasal kelebihan cik siti wan kembang,sape yang da terlanjur ke kelantan,tp xtau dimana nk beriadah bersama keluarga...ramai yang xtau kelantan ada byk pantai yg cantik...aku nk jemput sume org banda yg memerlukan ketenagan...jom ramai2 dtg ke pantai yg cantik...kat kelantan ni ada 2 pantai yg aku rasa bole mberi korang inspirasi...pantai ptama bernama PCB(pantai cahaya bulan),dulu pntai ni org pggl PANTAI CINTA BERAHI,pelik kan?aku xbekenan nama tu,buat kotor nama daerah je...nsb baik da tukar,kalo x,aku pn rs mcm xbminat nk pegi pantai tu....ni gmbar masa aku kt PCB







ops...sori,aku amik gmbr suami plak...nk amik keindhn pntai pon tlupe sbb aku ni takut laut...hehe,so aku amik sikit je...tu pn tepi pntai...tp aku gerenti wei,best la siap ada kuda...





No comments:

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!