Saturday, March 5, 2011

SENARAI PROTEGE MENTOR 5

jom tengok gambar protege untuk mentor 5 bersama mentor kesayangan mereka...
ni protege Edry Abd Halim....
nama dia Nursyafiqah Nasratullah Bt Mohd Nor (Iqa)

yang ni plak protege Datuk Sharifah Aini...
nama dia Nurshiha Bt Mohd Zikir (Shiha) 

yang ni plak pretege Erra Fazira... 
nama dia Salmah Bt A.Asis (Salma)
yang ni plak pretege Rahim Maarof... 
nama dia Aiman Hakin Bin Ridza Abdoh (Aiman)
yang ni plak pretege Afdlin Shauki... 
nama dia Ratnah Bt Awal (Ratnah)
yang ni plak pretege Noh Hujan... 
nama dia Muhammad Faris Bin Mohamed Razali (Ayish)
sejauh mana kebolehan dan kemantapan persembahan mereka sama sama lah kita tunggu dan saksikan pada konset pengenalan mentor 5 ni k..nak komen lebih lebih pon tak tau lagi camana kan..

2 comments:

ZWAN SABRI said...

untuk pakej rupa stakat ni,
sumanya cantik2 and ensem2..
cuma suara jer tataw depa ni power ke x..


MySuaraBlog: Ibu Terkecil

haidzir84 said...

betul tu ZWAN SABRI...pakej lain dah tau dah...cuma suara ja yang kita x tau lg camana ...harap harap ada kualiti la

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!