Thursday, March 10, 2011

SAKIT OTAK

Apa yang aku nak cakap ni ialah luahan hati aku je la..hermmm macam macam dugaan yang datang sejak akhir akhir ni..aku pon tak tau la apayang akan berlaku seterusnya kat aku ni..

Kereta wira aku dah jual dah sebab tu aku beli keta alza pulak skrang ni. tapi datang pulak masalah bab keta wira ni..aku jual kat si A ni..si A pulak pi jual kan si B. dah la jual tanpa kebenaran aku pastu jual lagi mahal dari harga yang aku jual kat dia lak tu..

Dah la jual kereta tu wat sambung bayar je pon..tapi xpe sebab aku ngan uruskan tuk dapatkan semula kereta wira aku tu..memang malang la nasib aku kan..takpa mungkin ini jian daripada Allah kepada aku kan..mana tau ada hikmah lain kan..


No comments:

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!