Monday, March 14, 2011

DINAR IRAQ !!! BOLEH KE??

hermmm.. aku ada tengok dan baca dalam satu blog tu tentang matawang Dinar Iraq ni..sejauh mana kebenaran dia ye?? adakah seperti yang digembar-gemburkan selama ini..kalo betul harga dia macam ni memang ramai la orang Malaysia kita ni yang akan menjadi kaya-raya malahan jadi jutawan la kot..

Korang tau x apa yang aku bebelkan ni???ok ok ok meh aku explain kat korang setakat yang aku faham la k..macam ni,, setelah iraq kena serang dan sekarang ni mata wang negara iraq jatuh dengan teruknya..camana tuh?? kalo nak bandingkan nilai duit Dinar Iraq ni dengan duit kita Ringgit Malaysia ni dah jadi macam ni..

25,000.00 Dinar Iraq = RM150.00

So camana nak jadi kaya ngan Dinar ni?? camni k..matawang Dinar Iraq ni akan diapungkan semula mungkin dengan nilai 1 Dinar Iraq = usd 1...kalo dapat nilai ni cuba korang bayangkan kita beli 25,000.00 Dinar Iraq dengan nilai RM150.00 dah berapa kalo tukar duit Dinar tu kepada USD pastu tukat ke RM...kaya oooo..

k lah kalo korang ada minat nak beli duit ni bg tau aku..aku ada member yang jual..



3 comments:

♕ Mr.IX ♂ said...

tp ni utk jangka masa panjang la kan.....

Dda Ly said...

menarik nye...tapi kompem akan apung balek ke matawang dinar nih??

meh ke rumah..
~monday blues~
keep in touch ye..♥♥♥

yahaya said...

tak tau bila ekomomi iraq akan pulih.kalau pulih naik lah..tapi apsal byk link cap2

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!