Tuesday, March 1, 2011

BOT LAJU KASTAM MELAKA HADIAH DARI KERAJAAN JEPUN

Seperti yang aku janjikan tempoh hari jeng jeng jeng...ni la dia bot laju kastam melaka yang baru..cantik tak?? bagi aku memang cantik la..bot ni telah dihadiahkan oleh kerajaan jepun kepada kastam diraja malaysia..meh aku cerita serba sikit tentang bot ni k..

panjang bot ni adalah 12 meter, lebar dia 3 meter, tempat duduk dia pulak ada 4 je...kalo naik lebih tu kena berdiri la kan..memang kena berdiri pon time dok kat laut..ni bukan naik feri pelancong..ok kelajuan maksimum yang boleh dicapai oleh bot ni adalah 60knot..laju tuuuu...

enjin dia dari model yamaha 350hp...sebuah enjin 350hp kali ngan 3 buah dah berapa ekor kuda dia pakai??? enjin memang senyap je time running..memang cun la bot ni..kalo korang nak tgk datang la kat jeti kastam melaka...

1 comment:

beeha ben said...

cool...nk g tgk r..hihi..

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!