Monday, February 14, 2011

Peraduan Mudah Menang Metro minggu ke - 3


Salam semua pembaca..hari ni MP84 nak cerita sikit tentang perjalanan peraduan mudah menang harian metro yang dah masuk minggu ke 3...aku dah hantar dah penyertaan minggu ke 2..kalau dilihatkan pada soalan yang diberikan memang mudah sangat2..cuma kita kena rajin car je kat dalam harian metro tu..mesti jumpa punya la jawapan dia..mungkin yang susah sikit bahagian nak buat slogan dia...minggu ni akan diumumkan pemenang minggu pertama..so sama-samalah kita tunggu pengumuman dia ye..nanti MP84 akan updatekan nama pemenang kat sini ye...

3 comments:

elly said...

0.o
nak kereta~

Mas said...

memang tgh kumpul ni...nak memang, tiap-tiap tahun msk peraduan kat BH tapi belum menang lagi. Tapi...pernah menang DiGi contest dpt pergi Bangkok, happy kemain...tapi yg tak happynya bila tak dpt pergi sbb passpot lama dah hilang, yg happynya anak saya yg dapat pergi...rezeki dialah tu. Fruft menonggneg.

haidzir84 said...

rajin2 la join apa2 peraduan yang ada tu ye..mana la tau Allah nak bg rezeki kat kita kan..yang penting kita kena berusaha la kan

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!