Thursday, February 10, 2011

Peminat Mc'D kena baca...Tengok video ni

nampak sedap kan kentang goreng kat dalam gambar ni...memang pon..tapi cuba tgk video kat bawah ni dulu.

Sumber video dari youtube
Salam semua pembaca setia blog mamapapa84 ni..ok semua hari ni aku nak kongsikan ngan korang semua suatu fakta yang menarik dan mesti diketahui oleh semua rakyat Melaysia dan selurah dunia tentang makanan yang terdapat kat Mc'Donald ni..mesti korang semua suka makan kat mc'd kan...aku pon makan jugak dulu..tapi sekarang ni dah lama aku x makan kat mc'd ni..kalo korang nak tau sebab dia korang tgk la kat video dari youtube tu...ni bukan aku yang reka-reka cerita atau nak boikot mc'd..cuma untuk pengetahuan umum sahaja..korang cuba tgk apa yang terjadi kepada kentang goreng mc'd tu???dah 10 minggu masih x berlaku apa-apa perubahan kan..kalau kentang biasa yang kita goreng kat rumah baru 2 hari pon dah naik kulat dan mula rosak kan..x tau la mc'd ni pakai bahan apa untuk buat kentang dia boleh tahan lama cam tu..bayangkan kalau kita makan dan kentang tu duduk dalam perut kita???beleh ke perut kita hadam???/korang pikir-pikirkan lah ye...komen la ye

3 comments:

Tasha said...

wow.... mcm sukar untuk dipercayai

elly said...

sy pernah tngk 1 video versi cine dorang biarkan frenchfries smpai setahun..(kalau xsilap)
frenchfries tu keras smpai dorang letak bells 3kg still x patah..

a-yiee da vincci said...

OMG....woww. .

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!