Thursday, February 24, 2011

JAUH PERJALANANKU

Hari ni aku bangun awal pg lg untuk gerak ke tempat kerja..jauh tu nak gerak dari melaka ke muar jihor..dah la aku kuar naik motor harini..naik kebas punggung aku ni..nasib baik la naik motor yamaha lc..boleh la gerak laju sket..xde laju mana pon, 120kmj je pon...

Pukul 7 pg kuar rumah sampai kat tempat kerja pukul 8.30pg..korang nak tau x aku kerja kat mana???hahaha aku kena bertugas di tanjung selabu harini memantau kerja kerja pembaikkan bot jabatan yang di galangkan di limbungan..heheh nanti aku upload gambar bot yang aku pantau tu k...nak p tgk bot jap ni..

3 comments:

hazari. said...

x de laju mane, 120kmj je. hahaa. hebaaaat.

haidzir84 said...

itu dah kira laju dah tu..partner aku yang pergi sama tempat ngan aku tu bawak 40kmj..naik honda lampu petak..hahaha

hazari. said...

hahahha. tak ape la, ade usaha jugak nak pergi..

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!