Wednesday, February 16, 2011

Beca Gergasi

Salam...korang pernah tak tengok beca gergasi macam ni???kalau orang melaka tu memang la penah tengok beca ni sebab beca ni memang duduk dekat sungai rambai melaka...ni la beca tu..besar kan

>

amacam besar tak???ni boleh muat 20 orang ni kot.hahaha..tapi sapa plak yang nak kayuh???kalau ada sesiapa yang nak tengok dengan lebih dekat beca ni datang la melaka ye..

3 comments:

penyejuk hati said...

besarnya...teringt lak zaman tadika dulu..naik beca balik rumah ramai2 (^_^)

Kodet said...

besar btul!

nabilah_2908 said...

perasan jug beca besar ni...tp tk eprnh berhenti...tgk dr dlm kete je.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HANTU TETEK

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!