Monday, January 24, 2011

salam perkenalan

assalamualaikum... salam 1 malaysia kepada semua warganegara Malaysia. Ini adalah post saya yang pertama untuk blog ni.Kalau ada silap dan salah tolong la tegur ye.Ni la orang baru berjinak-jinak nak buat blog sendiri.Sebenarnya saya pon belum tahu lagi apa yang akan saya sediakan atau sajikan kepada anda semua dalam blog saya ni. Tapi insyaallah saya akan cuba masukan sesuatu yang akan memberikan manafaat dan maklumat yang berguna kepada semua pembaca. Untuk post yang pertama ni saya taknak berceloteh panjang-panjang. Cakap bayak pon kalau tak ada faedah tak ada guna jugak kan.Saya akan cuba masukan berkenaan dengan menu makanan yang terdapat di Malaysia,Resipi masakan,Maklumat mengenai forex,Cara-cara untuk menbaiki kerosakan kecil pada motosikal anda, haiii dah pening kepala pikirkan apa yang nak dimasukan ni... okeylah kita sama-sama tengok apa yang ada ye...

No comments:

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!