Friday, January 28, 2011

cicak tokek / pokay / gacko

salam...sekarang ni macam-macam kita dengar tentang cicak tokek ni kan. apa sebenarnya yang mereka mahukan dari binatang ni sebenarnya??? kenapa harganya terlalu tinggi??harga dia pulak bukan setakat 2-3 ringgit je.tapi mengjangkau sehingga RM jutaan ringgit.... betul ke benda ni???sejauh mana kebenarannya???..oklah apa-apa pon saya akan kongsikan sesuatu yang mungkin akan menarik minat kepada semua penternak cicak ini. saya akan kongsikan berkenaan harga terkini cicak ini. harga yang saya dapat ini adalah dari seorang Direct Buyer dari W.H.O..harga yang di tawarkan amatlah tinggi dan mungkin sesetengah dari anda tidak akan mempercayainya. tetapi inilah kebenarannya untuk makluman semua, cicak tokek ini hanya akan dibeli sekiranya berat tokek tersebut bersamaan 400g dan ke atas sahaja. kalau cicak yang bawah dari berat tu tidak akan ada harga kalau nak dijual. kalau ada buyer yang nak beli pon mestilah dalam kuantiti yang banyak. kalau cicak yang beratnya 400g seekor pon dah cukup. okey lah, kat bawah ni adalah senarai harga yang ditawarkan bersama-sama syarat untuk berurus niaga dengan lancar. 400gsm above Starting RM4-Million, 500gsm Starting RM15-Million, 600gsm RM25-Million 700gsm RM40-Million ( Amount is negotiable for owner to demand the price ) 800gsm 900gsm 1KG IT'S FOR YOU TO DEMAND THE PRICE. kalau ada sesiapa yang memiliki cicak tokek seperti berat di atas boleh la coment kat bwh ni kalau nak jual... saya boleh tolong uruskan...segala surat menyurat akan disediakan...

1 comment:

LollyHatesMe™ said...

biar betik wahahahahaha...

mesti byk risiko kalo x..xkn la pergh....

Custom Search

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Jom Tukar Link

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!